Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedava(emeksiz) gibi görünüyor fakat bu bir yatırım. Aldığınız 100k lık bir arsa 1 sene sonra 1milyon olabilir. buda bir yatırımdır ya da 2020 yazına kadar bir hurda araba alsaydınız, 3-5 ay sonra o hurdayı min 100k dan satabilirdiniz. buda bir yatırımdır.

berberden duyan kişiler olmasa zaten market çöker. kaybeden olursa kazananda ortaya çıkar.

konu için teşekkürler
Ben yatırımcıya laf etmedim, farkındaysan bizim uyanıklara laf ettim.
"Türk; öğün, çalış, güven." diyen Atatürk emeksiz yapamayacağımızı çoktan söylemişti. Analiz yapan, yorumlayan ve yatırım yapan birisi bunu iş olarak yaparken bizim uyanık kesim sadece rastgele para koyup zengin olacağını sanıyor.
Yatırımcılık ayrı, para yatırmak ayrı şeydir hocam bunu belirttim.