Hocam paketlemede sıkıntımız yok çok şukür

kapıda ödeme konusunda sadece nasıl yapacağimızı merak ettik yorumunuz için teşekkürler
Şirket olmak ilk şart.
Sonrasında istediğiniz kargoyla gidip kargo anlaşması yapmanız gerekiyor.
Yurtiçi kargo en iyisiydi diye hatırlıyorum çalıştıklarım arasında.