merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuruyemişi çok güzel paketlemeniz lazım, paket her transfer yaptığında 1 avuç eksilir paket.
Hocam paketlemede sıkıntımız yok çok şukür kapıda ödeme konusunda sadece nasıl yapacağimızı merak ettik yorumunuz için teşekkürler