Lütfen eşinin çalışmasına karşı olmayanlar bu nafaka olayına saçma desin. Evliyken aman eşim çalışmasın, kimse yan gözle bakmasın diye kadını eve kapatıp boşandıktan sonra kadının kendi ayakları üzerinde durmasını istemesin.