Nafaka olayına bende saçma buluyorum, 1 yılda 50 yılda evli kalsanız ömür boyu nafaka veriliyor. Evlenirsem evlilik sözleşmesi yapacağım zaten. Evliliği marifetmiş gibi görüp de evlenmeyin.