Bi sorum var. Kadın kendi ayakları üzerinde durabilir, kocasının parasına muhtaç değildir, kendi çalışıp kazanabilir, ekonomik özgürlüğünü elde edebilir diye söyleniyor feministler, kadın dernekleri vs. Peki neden boşandıktan sonra ömür boyu nafaka talebinde bulunuyolar ? Ee hani nerde güçlü kadın profili ? Hani muhtaç değildi ?