Kanun koyucu bu şekilde düşünmüş yapacak bir şey yok. Bu konuda kurulmuş onlarca sivil toplum örgütü bulunuyor. Ayrıca nafaka ödemesi maaş üzerine doğrudan haciz şeklinde konulabiliyor ve başka icralar gibi sıraya girmiyor. Yani on tane icranız da olsa önce nafaka maaşından kesiliyor. Belki kadını korumak için düşünülmüştür ya da istismar ediliyordur tam bir fikrim yok.