Söylediklerine zerre katılmıyorum zihniyetin yanlış geliyor bana tek doğru gelen ömür boyu nafaka diye bir şey olmamalı. Kadın gelir elde etmeye başlayınca nafaka kesilmeli iş bulamasa bile belli oranlarda azalarak bir süre sonra yine de sonlanmalı.