Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
he iyi o zaman sistem değişmiş 1 ay önce denemişdim 1 kartlar 1 tane açiliyordu en son sonradan g. cloud onu unutuyormudur denemedim ama eskdien bi kartla 6-7 hesap açilirdi g. clouda sor r10 da sapiğin kim diye cueh derdi kart basma makinesi varmiş bende diyorum nasil bu kadar fazla açip satiyor biraktiğinda makineyi satişa çikarinca anladim
o arkadaşın yaptığı şey illegal değil mi ? kart basma makinesi derken kredi/banka mı sanal kartlardan mı bahsediyosunuz