Hocam dediğinizi anlamadım ama ben satın almayacağım hesapları. Nasıl bu kadar fazla açtığını soracaktım harçlık çıkarmaya çalışıyorum
he iyi o zaman sistem değişmiş 1 ay önce denemişdim 1 kartlar 1 tane açiliyordu en son sonradan g. cloud onu unutuyormudur denemedim ama eskdien bi kartla 6-7 hesap açilirdi g. clouda sor r10 da sapiğin kim diye cueh derdi kart basma makinesi varmiş bende diyorum nasil bu kadar fazla açip satiyor

biraktiğinda makineyi satişa çikarinca anladim