Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam dedim satici çoğaldi piyasa biraz normalleşir stok bükücü gelmiş
Hocam dediğinizi anlamadım ama ben satın almayacağım hesapları. Nasıl bu kadar fazla açtığını soracaktım harçlık çıkarmaya çalışıyorum