HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bunu sen şimdi ben ve forum ziyaretçileri kızı hariç medya yada o gözleri kıp kırmızı olan sayın bakan beyefendi de biliyor mu?
Bilmiyor çünkü resmiyette şu ana kadar Türkiye’nin resmiyette bunu kabül etmesi 4 Nisan 2021 saat 17:30 a kadar şu an hiç olmadı
Daha sonra olur mu bilmiyorum
Ama DSÖ Türkiye ofisinden temsilci bir doktor medyaya haber servisi yaptı
DSÖ Türkiye bürosuna göre aşı sonrası aşı dan kaynaklı Türkiye de ölüm HİÇ olmadı!
Şimdi sizinde o aşı sonrası olanda aşıdan olmamış ama dünya da bu soruşturuluyor ve etkisinden dolayı ölündü diye bir sürü makale var ne hikmet bizim ülke de yok aşı kaynaklı ölüm
bunu burada paylaşmanız doğru değil.