Hocam valla ben 2017 yılından beri treding yapıyorum, bir arkadaşımız daha konu açmıştı bu tarz aynı yorumu sana da yapacağım. Bütün borsa uygulamalarını kullandım ama Binance kadar dakik bir borsa görmedim hem komisyon olsun hem listesindeki altcoin ve üstcoin ler olsun baya makbül bir sistemdir. Sana da önerim bütün varını yoğunu Binance ye geçirmen. Eğer kayıt olmak istersen aşağıya Link bırakıyorum.
https://accounts.binance.com/tr/register?ref=13092699