Çin’den Gelen Ekran Kartlarına Zam yapılacağı haberini aldım arkadaşlar fiyatlar düşecek diye bekleyen arkadaşlar varsa Nisan ayı içinde aldı aldı diğer ay zamlı girmeye başlayacak piyasaya özellikle RTX kartlar