AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın duruşma var. Olumlu sonuçlanacağını düşünüyorum.. (yetede)
Umarım ilk mahkemeye dönmez durum. Fena çakılmıştı...