fskgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıltmasın insanları.

Bu devran hep böyle gitmez. Her çıkışın bir inişi vardır.

Şu an herşey pump ta.

Bu cüzdana bakarak alım yapan zarar eder.

He hoş alırsanız da kazancı erken alana kalır.

Ayrıca hocam yıl sonu Hot 0.1 gelirse satarım filan bunlar yatırım değil kumar. Hot İn 0.1 gelmesi için hangi şartların oluşması gerekiyor, araştırdınız mı?
Hocam sorun yok kimseye yatırım tavsiyesi değil. Bizzati ocak ayında 7 binle girip 3200le çıktım yani kimse cüzdana aldanmasın beş parasız kalırsınız. hatta bu cüzdan sizi batırır şaka değil!!! Hot 0.1 gelir gelmez ama gelmeden satmam demek istedim aslında beklenti bizimkisi.