Yanıltmasın insanları.

Bu devran hep böyle gitmez. Her çıkışın bir inişi vardır.

Şu an herşey pump ta.

Bu cüzdana bakarak alım yapan zarar eder.

He hoş alırsanız da kazancı erken alana kalır.

Ayrıca hocam yıl sonu Hot 0.1 gelirse satarım filan bunlar yatırım değil kumar. Hot İn 0.1 gelmesi için hangi şartların oluşması gerekiyor, araştırdınız mı?