Arkadaşlar merhaba, 4 senedir kripto paralar ile ilgileniyorum. Bazen al/sat yaptım, bazen battım keyfi olarak takip ettim, airdrop kovaladım kazandım, yatırım yaptım katladım. Bu sene ise yine bir giriş yaptım. Chiliz hep takibimdeydi fakat parayı ayarlayamamıştım, geçen ay ki yükselişi sen sonra daha dedim geri kalamam, atladım hemen bende. Bu aşağıda bıraktığım grafik ise belki bu hafta belkide bu ay içerisinde olacak. Grafiğime güveniyorum çünkü, geçen ay patlama öncesi yaşanan ilerlemeye benziyor. Tabiki de
yatırım tavsiyesi değildir.
Bu hafta içerisinde ilk %63 yükseliş, ardından %25-26lık bir düşüş, sonrasında %190-200 gibi büyük bir patlama daha yaşayacağını düşünüyorum. Hedef olarak ise, 1.60$ seviyelerini görüp tekrar 1.10$ seviyelerine düşecektir.
İlk kâr alımı 0.70-0.75$ olabilir diye düşünüyorum. Sonrasında bi 0.85$ direncine gelip 0.75$ desteği oluşturur. Onun ardından 1.60$'a kadar patlama yapar diye tahmin ediyorum. Ondan sonra da 1.10$ destek...