Merhaba, linç yemen için bir durum yok hocam. İstediğiniz her vatandaşın isteyeceği şeyler mutlaka, hükümet severler hariç.
Karın tokluğunun yaşamak sanıldığı bu ülkeden benimde gitme planlarım var, ben firma kurmak için Estonya'ya gitmeyi düşünüyorum.
Fakat Estonya 10 yıllık oturumla vatandaşlık veriyor. Hızlı vatandaşlık ve şartların kolaylığı için ben Kanada'yı araştırmanı öneririm.
Hakkında hayırlısı olsun, en doğrusunu yaparsın...