Herkese merhaba öncelikle görüyorsunuz ki ülkenin hali belli Yaşım 17 herhangi bir yurtdışı bağım aile bağı vs yok.Lakin bu ülkeden gitmem gerek sonuçta artıkın gençliğim bitiyor ve hayatın gerçekleri ile yüzyüze geleceğiz okuyan da iş bulamıyor okumayanda.Benimde geleceğimi kurtarıp en azından rahat bir yaşam sürmem lazım Başka bir ülkeden vatandaşlık almam lazım.Kan bağı harici böyle greencard gibi başvuru yapabileceğim veya gençlere belirli süre kalma ile vatandaşlık veren yada kabul eden varmı ? İngilizcem çok iyi derecede bu arada sıkıntı çekeceğimi düşünmüyorum teşekkür ederim umarım linç yemem