Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu diziyi izlemiyorum, dizide ne olduğunu da bilmiyorum ve sahne de gerçekten inanılmaz kötü görünüyor efekt olarak. Yalnız bu kadın uçurumdan atlayıp intihar ediyorsa ve yüzü böyle gülüyorsa gençleri intihara yöneltmek, intiharı sempatikleştirmek gibi bir etkisi olabilir. Neden böyle gereksiz ve saçma sahneler çekiyorlar bilmiyorum. Dediğim gibi diziyi izlemiyorum ve sanırım bu dizideki bir rüya da olabilir. Tuhaf...