Bilgisi olmadan herkes veriyor telaşı. Kaosu ne kadar seviyorsunuz. Arkadaşlar OECD "Otomatik Bilgi Paylaşımı" anlaşmasını açın bir okuyun, okumak istemiyorsanız da googleye yazıp bir araştırın. Türkiye vatandaşısın ve yurtdışında bankalarda bulunan hesaplarınız var diyelim. Sadece hesap sahibi bilgisi, hesap sahibi ikametgah bilgisi ve hesap bakiyesi bilginiz Türkiye ile paylaşılacaktır. Bu bilgi paylaşımında da 31 Aralık tarihi baz alınacaktır her yıl. Sadece bakiye bazında Türkiyeye bildirilecek. Senin hesap dökümünü veya harcamalarını bildirmeyecekler yani. Yurtdışında sakladığın paranı bildirecekler sadece. Saklamayın harcayın tavsiyem