Selamlar.
Nike sb zoom blazer alacağım ama daha önce birkaç yorumda “blazerların kalıpları normale göre küçük oluyor normal ayak numaranızından 1-2 numara daha büyük alın” benzeri yazılar okumuştum bu doğru mu acaba?