İsmail kardeşim bura R10 cennetten bir bahçe değil öncelikle burayı gözünde dürüst insanların mekanı olarak görme. Burası da aynı Maraş gibi, Sivas gibi, Ankara gibi her türden insanlar var. Çok değerli, kapasiteli dürüst insanlar olduğu gibi çok adi pislik kişilikler de var ne yazık ki. Bu sebepten dolayı bir süre yani şöyle 2-3 ay hiç bir iş yapma. Forumu tanımak işleyişini öğrenmek için çaban olsun sadece. Aman ha kimseye para kaptırma ... Dedim ya bura da aç kurtlar da var ...
-Bir süre şikayetleri takip et. Dolandırılmamayı öğrenmek için. Sürekli açılan konular ile yazılan savunmaları izle ... Soru kısmına sürekli soru sor. Kadir kıymet bilen insanları kaydet ve değer ver onlara. Çünkü onlar sayıca az ...
https://www.r10.net/r10-uyelerine-firsatlar/ https://www.r10.net/sikayetim-var/ https://www.r10.net/sorum-var/ https://www.r10.net/beyin-firtinasi/
Yukarıdaki konuları sıkca izle ve çok danış. Şahsım adına danışılmaktan rahatsız olmam. Ve insanların hayrına konuşurum.