Daha öncesinden nasıl timsah sahibi olunur diye konu açtım ve arkadaşımı vazgeçirdik ve bu seferde köpekbalığına yönlendirdik
Edindiğimiz bilgilere göre timsah beslemek tehlikeli ve yasak olduğundan beslemek mümkün değil o yüzden arkadaşımız Bu seferde Köpek balığına yöneldi evet arkadaşlar sizce nasıl köpekbalığı sahibi oluruz nereden alırız nasıl alırız yasal süreçler varmıdır tartışalım biraz
Youtubede gördüyseniz eğer adeta popüler gibi çoğu kişi besliyor ve büyüse dahi havada yaşamayacağı için tehlikeli değil o yüzden insanlara timsah gibi zarar veremez bu benim düşüncem sizlerin düşüncelerini görelim herkesin düşüncesine saygımız var şimdiden teşekkürler
Nasıl Timsah Sahibi olunur Konu url
https://www.r10.net/sorum-var/276615...bi-olunur.html
O kadar parası mı varmış, milyon lira harcar en ama en az. (köpekbalığına değil onun için hazırlayacağı arsaya havuza suya bakıma elemanlara vb.)