Daha öncesinden nasıl timsah sahibi olunur diye konu açtım ve arkadaşımı vazgeçirdik ve bu seferde köpekbalığına yönlendi

Edindiğimiz bilgilere göre timsah beslemek tehlikeli ve yasak olduğundan beslemek mümkün değil o yüzden arkadaşımız Bu seferde Köpek balığına yöneldi evet arkadaşlar sizce nasıl köpekbalığı sahibi oluruz nereden alırız nasıl alırız yasal süreçler varmıdır tartışalım biraz

Youtubede gördüyseniz eğer adeta popüler gibi çoğu kişi besliyor ve büyüse dahi havada yaşamayacağı için tehlikeli değil o yüzden insanlara timsah gibi zarar veremez bu benim düşüncem sizlerin düşüncelerini görelim herkesin düşüncesine saygımız var şimdiden teşekkürler

Yavru bir Köpekbalığı alıncak ve Akvaryumda beslenilmesi şimdilik düşünülen