satışı yasak olduğu gibi beslenmesi de yasak diye biliyorum
Hocam timsah beslemeye zamanında babamda heves etti ama bizde bulamadık minik büyümeyen timsahlar varmış ama bakımı zor galiba onun yerine iguana besleyebilirsiniz bakımı yine zor fakat timsahtan daha fazla seveceğinize eminim bizim canavarla 5 yıl oldu çok tombiş tatlı bir şey oldu dışardan gören bunu nasıl seviyorsun diyor ama benim gözümde tombiş bir kız
böyle hayvanları devlet tespit ettiğinde gelip evden alıp el koyuyorlar diye biliyorum ama el altından kesinlikle bulursunuz
"söylemlerim tamamen hayal ürünüdür."
"önce afrika için bilet alınır trist gibi afrikaya gidilir. daha sonra orada bir timsah yuvası bulunur ve içinden bir adet yumurta alınır (dişi veya erkek sizin şansınıza) daha sonra bir markete gidilir 30lu yumurta kolisi alınır ve bu yumurta kolisinden bir adet atılır yerine timsahın yumurtası konulur (boyut hakkında bilgim yok tamamen şans) daha sonra geri gelirken hava alanında sorun çıkarsa evde yumurta yoktu aldım dersin ve eve gelirsin bir adet timsahın var
"
hocam timsah yasak diye biliyorum ki yasaktır duyulursa elinden alırlar.
2-3 ay önce forumdan biri de Eminönü civarında bengal kaplanı arıyordu...
Hocam bunu ironi için koymuş olabilir youtubede karınca çiftliğim diye bir kanal var elini felan ısırttırıyordu timsahlara birşey olmuyordu.
Allahım arkadaşınıza akıl fikir ihsan eylesin hocam

Kedi, köpek , hamster, tavşan, papağan, güvercin, muhabbet kuşu ve sayamadığım onlarca evde beslenebilcek hayvan varken neden timsah

Bende serçe besliyorum 100den fazlalar

merak etmeyin evde değil, yemlerini balkona koyuyorum hergün düzenli gelip yerler.
Elektrik bandı mı o?
Sübliminal mesaj var hocam "dikkat et çarpar adamı (!)" diyor
balık dışında vahşi hayvan beslenmez elinizden alırlar.
Her yorumu okurken ayrı bir kahkaka attım ya çok güldüm 😂😂. Neden yani ne yapıcaksiniz yatırım filan el altından yawru satışı yada Allah Allah çok güldüm açıkçası .
Arkadaşlar hepinizin düşüncesi için çok teşekkür ederim Cidden daha kendisini besleyemiyorken timsah beslemeye çalışan arkadaşımızın zekasını birkez hep beraber Maşallahh diyelim kendisine bu mesajları okutucam umarm hayırlısı olur aklını tam kullanır böyle bir işe kalkışmaz
Tavsiyedir=Siz böyle bir fikire kapılmayın, arkadaşımız bunu kedi köpekle karıştırıyor