Hakem heyeti kararının iptali tüketici mahkemesiyle olur. 2. kez çəkan karar beğenilmez ise istinafa başvurulur. Yani şuan sizin işleminiz 2. aşamada.
Diğer bir konu ise hakem heyeti kararını icraya koyup tahsilat yaptınız mı? Eğer yaptıysanız mahkemeden çıkan karar neticesinde iik mad 40 gereği tahsil edilen para iade edilebilir ayrıca mahkeme vekalet ücreti de tahsil edilebilir. Yani icradan tahsil ettiğiniz para kadar mahkeme masrafı daha ödersiniz. Tabi ben direk kötü senaryoya odaklandım. Kazanırsanız bi yaptərım olmaz.
Kararı icraya koyup tahsil etmeseniz bile itiraz için dava açılabiliyor...