Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir yere koyup yoolayabilirsen direk, renderleyip gönderebilirim. Ama ekstra birşeyler istemeyeceksen.
yok hocam sadece mepx dosyası. başka birşey istemiyorum