Yorum yapmaya gerek yok ayıp olmasın ama ülkemin cahil insanları
Komple ülkeyi eğitime sokmak lazım. Hoş o bile kurtarmaz.
Aklı başında 10'larca ülke gezmiş babama bile xx partinin bir hatasını söylediğimde deli gibi savunurken ülkemin insanın'dan çok bir beklentim yok.