Güzel bir video. Yanlışa yanlış doğruya doğru demedikçe,
Bir şeyi savunurken yanlışını da savunmak en büyük aptallıktır.
Yer yüzüne gönderilen peygamberlerin bile hataları varsa (Hz. Musa'nın adam öldürmesi gibi) kimse kalkıpta bir partinin bir parti liderinin hatalarını bile görmemezlikten gelmek en büyük ihanettir bence.

Güzel bir video olmuş. Bizim için en büyük sorunumuz hatalarıyla yanlışlarıyla birini birilerini veya partiyi savunmak..
Eleştiri yoksa ilerlemeden söz edemeyiz. Çuvaldızı kendimize de batırmayı bilmeliyiz.. Ama gelde anlat işte.. Hemen ötekileştirme gibi basit yola sapılıyor.

Bu ülkede sadece tek parti tek düşünce hakim değil. Herkes yaşıyor ve bizi biz yapan bu farklılılarımız...

%49 oy alanın %51 oy alandan hiç bir farkı yok..

Ve KESİNLİKLE SİYASİLERE SÖYLÜYORUM SİYASET DİLİ DEĞİŞMELİ. SİYASET HAKARET DİLİ DEĞİLDİR.

90lı yılların tartışma programlarını izliyorum siyasetçiler ne kadar naif ne kadar kibar.