Dün gece 1K daha eklemiştim. 3K yatırım totalde 6K yaptı bir gecede. 2K'sını satıp, başka 2 coine daha yatırım yaptım. Ancak ana param duruyor. Orta vadede BTT gibi olacağını düşünüyorum.
İnşallah zengin oluruz da beraber yeriz hocam.
Hocam sadece dersin r10da birisi vardı dediği çıktı diye şimdiden keyifli kazançlar