BRNKLBKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1600 tron aldım 0,05 tlye 4 yıl once sımdı yenı yuklselmeye basladı
efsane kâr hocam şuan bile 1 lirayi görmesi an meselesi