inurdemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar sorum şu r10daki konuma kalitesi yüksek görselleri nasıl ekleyebilirim ?
Konuma direk r10 üzerinden yüklemeye çalışıyorum 2mb hatası alıyorum dosya 8mb vs. Diğer sitelerden eklemeye çalışıyorum link ile bu seferde konunun açılma süresini vs. Etkiliyor buna nasıl bir çözüm bulabiliriz.
tinypng.com dan boyut düşürebilirsin