tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kere taktırdım ilk taktırdığım yer bildiğin dişçiydi cadde üzerinde diş teli sürekli cıkıyordu sinirlenip kendim pense ile söktüm attım geçen 2 3 sene önce tekrar gittim farklı bir yere ortidontist tarafından takıldı cok iyi süreç geçirdim sıkıntısız 2 senelik tedavi bitti yani demek istediğim en önemlisi bu diş telini kime taktıracağın iyi seçmen gerekiyor
Hocam İstanbul'da yaşadığınızı sanıyorum. Taktığınız yer neresiydi acaba memnunsanız