brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıldır diş teli kullanan biri olarak cevap vereyim
  • Diş teli takarken ağrı oluyor mu? Takarken değil de taktıktan sonraki 2 gün falan dişlerini birbirine dokundurduğunda bile sızlıyor gergin olduğu için
  • Diş teli ile yaşam zor mu? Genelde gülen biriyim ve bazen ani gülmelerde telin ucundaki plakalar ağız içi yaraya sebep olabiliyor. Geniş yüzeyli veya sert şeyleri yerken bazen sorun yaşayabiliyorum.
  • Diş teli ortalama fiyatları alt-üst? 6 sene önce taktırdığım için güncel piyasayı bilmiyorum
  • En önemlisi diş telleri çıkarıldıktan sonra dişler eski haline dönüyor söylentisi gerçek mi? Henüz çıkarmadılar
Hocam 6 yıl çok çok uzun bir süre değil mi? 6 yıl çıkarılmama sebebi nedir? Kaç yaşındasınız