25 yaşında sadece üst kısıma diş teli taktırdım. Tedavi 6-7 ay sürdü. Kola ve asitli şeyler içtim. İstediğim yemekleri yedim. Sadece ısırmak sıkıntı oluyor elimle bölerek tükettim.

İlk haftalar alışmakta zorlanırsınız vücut kabul etmez dışlar. Alışınca bir nebze daha iyi ama zorluğu çok oluyor.

Aradan 2 sene geçti hafif eski yerine gitme eğilimi var ama çok değil. Bir de diş eti şişkinliği var. Zaten tedavi bittikten sonra oraya sabitleyici takıyorlar eski yerine gelmesin diye.

Fiyatı da 3250 ye yaptırdım her ay gittiğimde 500 500 ödedim