5. ayımdayım ilk 2-3 hafta ön dişleri kullanamıyorsun hatta gece uyurken çok ağrıyor ama alışıyorsun. Doktor sert şey yeme vs. dese de şuan yokmuş gibi alıştım ama her öğünden sonra dişinizi fırçalamanız lazım araya yemek parçaları giriyor