Kuzenim kullanıyordu 2 yıl kadar taktı. Dişlerinde aşırı derecede yamukluk vardı ve 2 sene sonunda gerçekten mükemmel bir sonuç ortaya çıktı. Tek bildiğim kola,asitli şeyler içilemiyormuş.