Doldurdum.

Hocam siteye koymak yerine form olarak paylaşsanız daha iyi olurdu. Okuması ve işaretlemesi o kadar zordu ki sırf sayı tamamlansın diye son sayfayı okumadan katılıyorum işaretledim