Kurumsalların desteği büyük eğer kurumsallar piyasadan teker teker kopmaya başlarsa bu yükseliş ters yönlü olabilir.
Birde bence millet covid zamanı nasıl daha dijital platformlarda oluyor yani amazon covid zamanı nasıl yüksek kar yaptı, zoom nasıl yüksek kullanım alıyorsa dijital paralarda covidle birlikte bir talep oluştu. Koronanın kökten bitme haberlerini pek duyacak gibi durmuyor dünya eğer öyle bir şey olursa buda bence bir yavaşlatma getirebilir daha doğrusu hacim azalması.