Kesinlikle haklı. 2+2=4
Alırken satarken zaten komisyon ödeniyor. Bu komisyonun vergisi hesabı veriliyor.
Altın alıp satarken vergi mi veriyoruz? Kara ortak olan zarara da ortak olur..Ben kuyumcuya hiç vergi vermedim. O kendi kesmiş olabilir. Aynı btctürk gibi..
Aynı altın dolarda nasılsa bu da aynı..
Şöylede düşünmek gerekir internetten x bir ürün satıyorsun bitcoin ile alıyorsun parasını bunun sonunda vergi ödemeyecek mi bu adam. Bitcoin vergisiz bir hale gelirse veya çok düşük vergilendirilme olayı yapılırsa herkes bitcoine geçiş yapar sattığı ürünü bitcoin ile alır o alamıyorsa aracı firmaları araya sokar veya ödemeyi yapan kişi bitcoin bilmiyorsa yapmak istemiyorsa yine aracı firmanın banka hesabına göndertip bitcoin olarak bozum yapabilir bintürlü pisliği var bu işin malesef. vergi kaçakcılığını durduramazsın bitcoin vergisi caydırıcı olmazsa