Merhaba,
Bir papağan sahiplenmek istiyorum. Pakistan papağanlarını çok sevdim. Birkaç kişi ile görüşüyorum ancak hiçbir bilgim yok. Yeşil renk olanlar için 1.200₺ fiyat aldım. Her ne kadar yasak olsada ticareti, maalesef kimse ücretsiz temin etmiyor. Pakistan papağanı almak istiyorum bende. Alırken nelere dikkat etmem gerekiyor ? 1.200₺ fiyat aldığım kuş 1 yaşında, erkek. Yeşil renklerin eğitimleri imkânsız gibi bilgiler okudum, videolardan izledim. Almak doğru mudur ? Bilgili arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Jako gibi türler evet çok güzel ama fiyatları aşırı derece pahalı. İmkân ve yer sıkıntısı olmasa Macaw türü bile alabilirdim