Kesinlikle haklı. 2+2=4
Alırken satarken zaten komisyon ödeniyor. Bu komisyonun vergisi hesabı veriliyor.
Altın alıp satarken vergi mi veriyoruz? Kara ortak olan zarara da ortak olur..Ben kuyumcuya hiç vergi vermedim. O kendi kesmiş olabilir. Aynı btctürk gibi..
Aynı altın dolarda nasılsa bu da aynı..