Arkadaşlar son dönemde sitenin hatalar vermesiyle yer sağlayıcıyla görüştüm. 30 olduğu için sorun çıktığını söyledi. Bunu sunucu değiştirmeden nasıl yapılandırabilirim? Cache işe yarar mı?