Bu yıl ile birlikte 8 Yıldır monster kullanıyorum. Şuan 4 monster PC var 2 ofisimde 2 evimde olmak üzere sadece benim kullandığım. Onca yıldır teknik destek konusunda bir kez sorun yaşamadım - yaşatmadılar.
..
Konuya link bırakan arkadaşları ve şikayet vardaki 6000 şanslı kişiden biri olmadığınıza sevindim.
https://www.sikayetvar.com/monster-notebook