1750 ye n11 gürgençlerden almıştım. Belli bir seride sorunlar var. Apple bunun için geri çağırma başlatmıştı. Benimkinde de sıkıntı var. Karşıya sesim gitmiyor. Gürültülü yani yol kenarında durunca veya otobüste olunca karşı taraf hiçbir şekilde sesimi algılayamıyor. Ki evin içinden balkona yaklaşınca bile karşıdaki duymuyor sesimi. Bunu belli bir serinin kronik sorunu ve apple bunu kabul etti. Garanti ile direkt değişim yapıyorlar sizinkinde de varsa sorun. Bi deneyin. Aktif gürültü engellemeyi açınca basslarda kayıp oluyor mu ve gürültülü yerde sesiniz gidiyor mu diye bir bakın. Bahsettiğim ses ulaşmama sorunu normal değil. Gürültüyle birlikte sesim karışıyor değil, benim sesimi de bozuyor. İçim rahat apple olduğu için. İstediğim zaman değiştiricem. Parasına değecek bir teknoloji. Bilgi vermek istedim. Hayırlı olsun size de.