100x100 olup olmadıgını nerden anlayabilirim hocam eğer değilse 100x100 haline nasıl getirebilirim?

kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cdn.r10.net adresine girip çerezleri temizleyin Pp ler farklı bir sunucuda kaldığı için cookie olarak tarayıcıda tutuyor hocam.

Ek olarak hiç ekleyemediyseniz fotoğrafın Max 100x100 olmasına dikkat edin.