100x100 olup olmadıgını nerden anlayabilirim hocam eğer değilse 100x100 haline nasıl getirebilirim?
cdn.r10.net adresine girip çerezleri temizleyin Pp ler farklı bir sunucuda kaldığı için cookie olarak tarayıcıda tutuyor hocam.
Ek olarak hiç ekleyemediyseniz fotoğrafın Max 100x100 olmasına dikkat edin.