yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tasarım kötü olmuş isterseniz mobil vs uyumlu bir konu tasarımı yaparız (şaqa)
hocam konu maxigeyik olunca photoshopu açmaya üşendim paint yetti