cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 reno symbol e 80 tl verdik hocam ... bu aracın max ama max ederi 50 tl
Opel tigra vardı, 7-8 bin liraydı bir ara bu arabalar dahi 35-40 bin tl olmuş. Kimse yüzüne bakmıyordu.